lauantai 16. toukokuuta 2020

Kaikki treenivarusteet



Kuinka on itselle kertynyt paljon treenivaatteita/varusteita vuosien varrella. Ja aika paljon on mennyt rahaa näihin viimeiset 7 vuoden aikana. Silloin päivitin uusiin varusteisiin pikkuhiljaa, ja olen enimäksen tilannut netistä esim. Zalandosta, Intersportista ainakin vaatteet, ja sykemittarin.






Yläkuvassa multa löytyy kolme kappaletta treenipulloja, osa korkeista hukassa. Fitverstas pullon sain yhdestä messutapahtumasta, järjestettiin Tampereella yökerhon tiloissa. Siellä oli mm. eri treenejä, maistelupisteitä, yms. 
Kaverilta tilasin paketin Fitline ravintolisä/vitamiineja, juomalasit myös kuului pakettiin. 
Apteekista Beethover ja D-vitamiineja.
Aminopörssistä heraproteiinijauhetta, suklaanmakuinen tietenkin. 





Harjoitteluvarausteita löytyy. Sykemittari Intesportista. Kuntoplus tilaajalahja oli tämmöinen: jumppamatto, hyppynaru, pallo, kuminauha ja ulkoilutakki. Nuo muut olen marketista ostanut. Tästä puuttuu vielä pari hierontapalloa. Sellainen sileä ja sitten piikkinen. Niin ja mutjutin vielä, jos ei tiedä mikä ihme se on, niin netistä löytyy mitä tarkoitan. Sen sain myös messuilta. 




Kengät olen hankkinut paikanpäältä, mustat ovat neutraalit ja siniset ovat uudemmat, niissä  lievä pronaatiotuki.
Hankin sentakia, koska mulla alkoi jalka reistailemaan odotusaikana ja paljon olin muutenkin jalkojen päällä, niin mulla turposi vasen jalka niin paljon, että jouduin kuvauttamaan keskussairaalassa koiven, koska luultiin että on veritulppa, mutta ei onneksi ollut. Sain fysioterapeutille ajan, ja syy löytyi siellä. Eli kolme tekijää syynä, etenkin reidet jumissa, tarvin kengille omat pohjalliset, ja painoa tietysti. Onneksi oli vain nestettä ja teki mulle pohjalliset, sain mukaan vielä kinesioteippiä, näytti mulle kuinka laitetaan oikein. Sitten jouduin uudestaan käymään puolen vuoden päästä, ja teki uudet pohjalliset, koska jalka/elimistö sitten palautuu "normaaliksi" odotosajan jälkeen, että on mulle sopivin. 









Löytyy kaikenlaisia talvi- sekä kesävermeitä. T-paitoja, toppeja, kerrastoja, puolipitkät- ja pitkättrikoot, shortsit. Nuo K1 housut ovat kompressiot ja myös sukat. Kuvasta puuttuu talvitrikoot, lämmittää hyvin vaikka olisi pieni pakkanen niin hiihtäessä/juostessa kumminkin tarkenee. Lisäksi pipot/hanskat, ulkoilutakit ja yhdet tuulihousut.

Aika paljon teknisiä vaatteita/hengittävää materiaalia. Olen panostanut laatuun, ja vähän hintaa näissä on enemmän tai vähemmän, mutta en vaatteista ihan maltaita viitsi maksaa.Mutta keskimäärin 30-60e. En tarkalleen muista, mutta katsoin, että K1 kopressiotrikoot on siinä 50e päälle.
Olen tuumanut, että nämä kyllä jo riittää mulle pitkäksi aikaa. Enkä enää osta ainakaan urheilupuolelta mitään. ;D




-Heidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti